-Pringle’s-ի անհաջողությունը-

Pringle’s-ը, երբ հայտնվեց շուկայում, կարողացավ զբաղեցնել միանգամից շուկայի 18%-ը: Իսկ որոշ ժամանակ անց հեռուստացույցով արդեն ներկայացվում էր հետևյալ գովազդը. Wise չիպսերում առկա է կարտոֆիլ, աղ և ձեթ, իսկ Pringle’s չիպսերում առկա է կարտոֆիլ, մոնոդիգլեցերիդ, ասկորբինային ազոտ և այլն: Pringle’s-ի վաճառքները զգալիորեն ընկան մինչև 10%, և արդեն հեռու էին շատ P&G-ի կողմից սահմանված 25%-ից:
Ընդհանրապես ոչինչ չկար, ուղղակի հետազոտությունները ցույց էին տվել, որ համով Pringle’s-ը հիշեցնում է կարտոնի: Իսկ ի՞նչ կարելի էր սպասել սպառողներից, որոնք տեսնում էին այս բառերը գովազդում: Այսինքն մեր աչքերը տեսնում են այն, ինչը մենք ուզում ենք տեսնել, իսկ լեզուն զգում է այն, ինչը մենք ուզում ենք զգալ: Իսկ Pringle’s-ն ամբողջությամբ փոխեց իր ռազմավարությունը. Նա դարձավ ամբողջությամբ բնական ապրանք և դա արտացոլեց միայն փոփոխված փաթեթավորման մեջ: Սակայն արդեն կորցրածը հետ չես բերի: Այսօր այս կատեգորիայում իշխող դիրք ունեն «Lay’s»-ն ու «Ruffles»-ը:
Comments
0 Comments

 

© 2013 ◕‿◕Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են Now Blog

Back To Top